شکرگزاری

خرید بک لینک


یک کاری بود که همه چیزش خوب بود ، داشت درست می شد، ولی آخرش نشد
یک رابطه ای بود، خیلی خوب و درست بود، ولی آخرش نشد
همه چیز خوب بود، باز هم آخرش نشد ؛
در اینجا سوال می شود: چقدر خدا را شکر کردی آن وقت که همه چیز خوب بود ، حالا که آخرش نشد بخواهی گله مند باشی ؟
همان کاری که داشت انجام می شد و بابت هر کار مثبتی که در آن قرار گرفته بود، خدا را شکر کردی؟
بابت همان رابطه ات که خوب بود، چقدر شکرگزار بودی؟
تنها سپاسگزاری از خداوند ، در برابر نعمت هایش کافی نیست ؛ بلکه باید از کسانیکه وسیله آن موهبت بوده اند نیز تشکر کرد.
مولوی می گوید:
" شکر نعمت ، نعمتت افزون کند
کفر، نعمت از کفت بیرون کند "
هر گونه سوء استفاده از نعمت، کفران نعمت است و ناسپاس گویی در درجه دوم قرار دارد.
خداوند در کتاب آسمانی وعده داده است و می فرماید:
" اگر شکر گزاری کنید ، نعمت خود را بر شما خواهم افزود".
.
شاد و سالم باشید و خانه تان پر از خنده باشد...

+ نوشته شده در  پنجشنبه ششم مهر ۱۳۹۶ساعت 15:10&nbsp توسط فاطمه امیدبخش  | 

قوی سفید...

ما را در سایت قوی سفید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 3:18

صفحه بندی